Соціально-психологічна служба
Шкільний психолог/соціальний педагог
Ткачук Ольга Миколаївна
Функції соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі:
Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому.
Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.
Консультативна – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей, міліції, органах соціального захисту тощо).
Профілактична– переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.
Як створити недискримінаційне середовище у школі
5 кроків, щоб запобігти дискримінації у школі
Крок 2. Визначення сторін проблеми
Крок 1. Аналіз ситуації
Крок 3. Виявлення потреб сторін
Крок 4. Розроблення варіантів рішень
Крок 5. Моніторинг та оцінка результатів
ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЕПІДЕМІЮ
ЯК ЗБЕРЕГТИ НЕРВИ НА КАРАНТИНІ
- Адаптація до 1 класу
- Адаптація до 5 класу
- Працюємо зі стресом
- Інклюзія
- Життя зі смаком щастя
- Психологічна підтримка до ЗНО