Соціально-психологічна служба

 

Шкільний психолог/соціальний педагог

 Ткачук Ольга Миколаївна


Функції соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі:

 

 Діагностична – вивчення та оцінювання особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому.

Прогностична – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи групу.

Консультативна надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.

Правозахисна – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей, міліції, органах соціального захисту тощо).

 Профілактична– переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя тощо.


Як створити недискримінаційне середовище у школі

 

 

5 кроків, щоб запобігти дискримінації у школі

Крок 2. Визначення сторін проблеми

Крок 1. Аналіз ситуації

Крок 3. Виявлення потреб сторін

Крок 4. Розроблення варіантів рішень

Крок 5. Моніторинг та оцінка результатів



 


 

ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО ЕПІДЕМІЮ

 

 


 

ЯК ЗБЕРЕГТИ НЕРВИ НА КАРАНТИНІ